Pragmática, discurs i llengua oral (2ª edició). Introducció a l'análisi funcional de textos

Pragmática, discurs i llengua oral (2ª edició). Introducció a l'análisi funcional de textos

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889094
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-909-4
Páginas:
296
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
170
Alto:
240
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

24,50 €

Despues:

23,28 €
IVA incluido

Aquesta obra ofereix un panorama introductori peró alhora prou detallat dels continguts de la pragmática actual, amb especial atenció  al discurs i a la llengua oral, i aplicable a molts aspectes de la llengua catalana, en particular al fenomen de la variació funcional o estilística: el fet que la llengua variï segons els contextos d'ús en qué es fa servir. Per comenÇar, s'aborden en aquest manual les diferents concepcions i els orígens dels plantejaments pragmátics, així com els diversos camps d'estudi de la disciplina. A continuació, es presenta el fenomen del discurs amb l'explicació dels trets que el caracteritzen i amb l'análisi de mostres concretes. El llibre es clou amb una part dedicada a la llengua oral, una varietat encara poc estudiada i tanmateix transcendent.

Otros libros del autor en Libreria y Espacio Cultural La Tijera

Materia en Libreria y Espacio Cultural La Tijera

Uoc editorial en Libreria y Espacio Cultural La Tijera

  • El capitalisme del segle XXI -5%
    Titulo del libro
    El capitalisme del segle XXI
    Tirado, Francisco
    Uoc editorial
    Des de l'esclat de la crisi económica l'any 2008, el capitalisme torna  a estar en qüestió. Aquesta llibre e...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    9,90 €9,41 €

  • La literatura VS -5%
    Titulo del libro
    La literatura VS
    Martín Alegre, Sara
    Uoc editorial
    La literatura té un problema d'identitat. Aquest llibre descriu amb exemples el nostre panorama literari i aju...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    9,90 €9,41 €

  • Relaciones públicas. Teoría e historia -5%
    Titulo del libro
    Relaciones públicas. Teoría e historia
    Castillo Esparcia, Antonio
    Uoc editorial
    Este libro es una aproximación al concepto e historia de las Relaciones Públicas. Con el libro se conocerá e...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    24,00 €22,80 €

  • El marqueting y Las relaciones públicas -5%
    Titulo del libro
    El marqueting y Las relaciones públicas
    Xifra, Jordi
    Uoc editorial
    El márqueting es la ciencia del intercambio. Este intercambio se lleva  a cabo en el mercado, que son los cons...
    No disponible

    14,50 €13,78 €

  • Quantificació de les observacions: escales de mesura -5%
    Titulo del libro
    Quantificació de les observacions: escales de mesura
    Salvador Bertran, Francesc
    Uoc editorial
    No disponible

    10,00 €9,50 €