Breu história de l'antiga Roma

Breu história de l'antiga Roma

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884082
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-408-2
Páxinas:
168
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

16,00 €

Despois:

15,20 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Roma i el seu imperi són una referéncia básica per a l imaginari col·lectiu de la cultura occidental europea. La importáncia que tingueren en la conformació del nostre món resulta evident, tant pel que fa als grans ámbits de la societat (cultura, política, economia...) com quant als aspectes propis de la vida quotidiana. Es per aixó que, si es vol entendre l'actualitat, cal comprendre l'antiga  Roma: la seva evolució, els seus protagonistes, les seves conquestes i també les seves desfetes. Aquesta Breu história de l'antiga Roma neix amb la intenció de ser una primera aproximació a la Roma clássica  i a tot el que significá. A partir de les diverses fonts d'informació  de qué disposem, com ara els autors clássics o els testimonis de l arqueologia, el llibre s'apropa a una visió de la história de Roma en qué tot abandonant el mite, hom s'endinsa en la realitat social, económica, política i cultural de la civilització més duradora i més influent de tota l'antiguitat.

Outros libros do autor en Libreria y Espacio Cultural La Tijera

Materia en Libreria y Espacio Cultural La Tijera

  • El crac del 29
    Antigo
    -5%
    Titulo del libro
    El crac del 29
    Nº 152
    Gazier, Bernard
    Oikos-tau, s.a. ediciones
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    7,01 €6,66 €

  • La pregunta decisiva 2.0 -5%
    Titulo del libro
    La pregunta decisiva 2.0
    Fred Reichheld con Rob Markey
    Lid
    Formular a los clientes la pregunta decisiva (¿nos recomendaría a un amigo suyo?) genera una métrica vital, ...
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • ¿Cómo pensar ideas creativas en publicidad? -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo pensar ideas creativas en publicidad?
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    15,00 €14,25 €

  • GESTIÓN ESTRATÈGICA -5%
    Titulo del libro
    GESTIÓN ESTRATÈGICA
    De Luca, Roberto;Lazzati, Santiago
    Granica
    Este libro forma parte de una colección sobre management que se caracteriza por organizar los contenidos temá...
    No disponible

    11,90 €11,31 €

  • El inversor conductual -5%
    Titulo del libro
    El inversor conductual
    Crosby, Daniel
    Hoepli
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    24,95 €23,70 €

Uoc editorial en Libreria y Espacio Cultural La Tijera