La divulgació científica

La divulgació científica

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491161691
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-169-1
Pàgines:
108
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
120
Alt:
175
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
(CAT).VULLSABER

Descompte:

-5%

Abans:

9,90 €

Després:

9,41 €
IVA inclòs

La divulgació científica és la peÇa clau per comprendre; un génere literari i artístic que estén, propaga, recrea, reconstrueix i recontextualitza discursivament i cultural el coneixement en diferents  nivells de comprensió, amb amenitat i rigor en funció dels diversos públics als quals va dirigida. Des de Galileu als nostres dies, aquest  art d'explicar el saber ens ha permés no només satisfer la nostra curiositat, deixar volar la imaginació i comprendre millor el món, sinó que contribueix a desenvolupar una necessária capacitat crítica per poder participar en la construcció democrática de la nostra societat.

Altres llibres de l'autor a Libreria y Espacio Cultural La Tijera

  • DECIR LA CIENCIA -5%
    Titulo del libro
    DECIR LA CIENCIA
    DE SEMIR ZIVOJNOVIC, VLADIMIR
    Universitat de barcelona
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    25,00 €23,75 €

  • De la linotipia al ordenador -5%
    Titulo del libro
    De la linotipia al ordenador
    de Semir, Vladimir
    Editorial uoc
    El mundo del periodismo y de la comunicación ha experimentado grandes cambios desde la época dorada de los aÃ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    24,00 €22,80 €

Matèria a Libreria y Espacio Cultural La Tijera

  • Dirigir personas en la empresa -5%
    Titulo del libro
    Dirigir personas en la empresa
    Fernández Aguado, Javier
    Piramide
    La planificación estratégica ùcombinación de ciencia y arteù es un elemento fundamental en la actual direc...
    No disponible

    39,95 €37,95 €

  • Diccionario de marketing -5%
    Titulo del libro
    Diccionario de marketing
    Ibañez, Dionisio
    Universidad de deusto
    La aplicación de la disciplina del marketing se ha convertido en materia indispensable para las empresas que q...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    40,00 €38,00 €

  • MARKETING INDUSTRIAL Y DE SERVICIOS -5%
    Titulo del libro
    MARKETING INDUSTRIAL Y DE SERVICIOS
    Prado Román, Alberto;Pascual Nebreda, Laura
    Esic
    Actualmente, la estrategia de servicios es considerada como uno de los  puntales del marketing para poder difer...
    No disponible

    20,00 €19,00 €

  • DIRECCIÓN MARKETING 15ª EDICIÓN -5%
    Titulo del libro
    DIRECCIÓN MARKETING 15ª EDICIÓN
    KOTLER, PHILIP
    Pearson-prentice hall
    Dirección de marketing es el libro de marketing más importante porque su contenido y organización reflejan c...
    No disponible

    81,57 €77,49 €

  • ¿Cómo se estructura la trama de un guión audiovisual? -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo se estructura la trama de un guión audiovisual?
    Aranda, Daniel
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    12,00 €11,40 €

Uoc editorial a Libreria y Espacio Cultural La Tijera